Brug for hjælp?

Vi er her og vi lytter

Ofte stillede spørgsmål

Vi får ofte mange henvendelser ifm fakturaudsendelse omkring d. 20-25 i måneden og derfor kan der godt være ventetid på svar på både mail og i telefonkøen i disse dag.

Vi mander særligt op i vores kundeservice i disse dage og gør os umange med at få ringet tilbage samme dag hvis man ikke kommer igennem på telefonen, samt forsøger at få svaret på mails inden for 48 timer i hverdagene.

Et godt råd kan være at ringe om eftermiddagen, hvor der typisk er mindre pres på kundeservice telefonen

Hvis dit estimerede forbrug er sat enten meget for højt eller lavt, så skriver du blot til kundeservice@iWatt.dk eller ringe på 81108110 og fortæller os hvad du mener det estimerede forbrug ca. skal være. Vi forbeholder os ret til at beslutte det estimerede forbrug, hvis det foreslåede estimerede forbrug ikke er realistisk.

I langt de fleste tilfælde får vi overført det estimerede forbrug fra Energinet (er baseret på et tidligere faktisk forbrug på adressen). Får vi ikke det estimerede forbrug overført, spørger vi typisk kunden selv eller estimere ud fra boligens størrelse og antal værelser på BBR, samt om der er registeret el-varme på adressen.

Fastpris er godt for dig, der gerne vil have tryghed for uventede prisstigninger. Vi justere prisen i starten af hvert kvartal, og du kan altid følge med her på siden hvad prisen er.

Variabel pris er for dig der altid vil have den billigste pris. Prisen opgøres pr. dag og kan variere meget.

Aconto betyder at du betaler forud for enten en måned, et kvartal eller halvårlig.
iWatt har acontobetaling, præcis som de fleste andre el-leverandører.
Forudbetalingen beregnes ud fra dit estimeret forbrug for den givende periode. I langt de fleste tilfælde får vi overført det estimerede forbrug fra Energinet (er baseret på et tidligere faktisk forbrug på adressen). Får vi ikke det estimerede forbrug overført, spørger vi typisk kunden selv, eller estimere ud fra boligens størrelse og antal værelser på BBR, samt om der er registeret el-varme på adressen.

På regning nr. 2(Kvartalsafregning) eller 3(månedsafregning) modregner vi selvfølgelig dit faktisk forbrug, så du hele tiden betaler præcis det du bruger i strøm. Hverken mere eller mindre.

iWatt's fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service og rådgivning.

Er du kunde hos iWatt, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 81108110 vi sidder klar til at hjælpe.

Er du typen der kommunikerer på skrift, kan du selvfølgelig også sende en mail på kundeservice@iWatt.dk så svarer vi så hurtigt vi kan.

Åbningstider: alle dage fra kl. 09.00-15.00

Telefontider: alle dage fra kl. 10.00 – 13.00

Kundeservice holder lukket Fredag d.10/05

Hvis du ønsker at bliver ringet op uden for telefontiden, skal du blot udfylde kontaktformularen herunder og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.

Hold dig opdateret i selvbetjeningen, her kan du som kunde i iWatt holde styr på dit energiforbrug og holde styr på alle dine regninger.